Man ska...

292b934acc5922a5b72e324ac65fe599.png

Kolla varifrån!

Man ska bjuda på sig själv right? Exakt så less jag ser ut att vara på bilden är jag. Jag tror seriöst jag lägger ner nu, står hela tiden kvar och stampar på samma ställe. Samma sak varje j*vla dag! Är less nu. Ett skepp kommer lastat, med vaddå?! EN STOR FÖRÄNDRING! 
Gud vad här klagas, sorry! Men ibland måste man få ha såna dagar också :p



sv; Ahaa okej :) aah , 399kr kostar de. Har också sett de på tradera men vågade inte riktigt chansa utifall de går upp för mycket sen kom de in i min storlek så jag slog till :)

2010-03-30 // 14:01:18
» P

Jag saknar dig Mims! :) Jag har tänkt på dig i helgen och minns våra dagar med samma kläder som dagen innan, våra flottiga frisyrer och osminkade face;) Puss på dig, vi ska höras oftare!

2010-04-11 // 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback