Drama queen..  Jadu,...

-5360f141c6829bbf57b5dec2c42095e.png

Kolla varifrån!

Drama queen.. 
Jadu, helgen bjöd på mycket smått & gott.. I fredags vart det en sväng på interpool med mysiga människor. Trevligt att träffa Basse, var länge sen sist! Det får de blir ändring på.. Efter interpool gled vi runt med maxipaxi taxi sen åkte jag och Josefin hem till mig, drack ett glas vin och fick trevligt sällskap. Lördagen spenderades på soffan, bilen, melodifestivalen, inflyttningsfest i Skutskär och avslut på Solo.. Solo = en gång, aldrig mer! 
Fick sängsällskap av Josefin och satt vaken länge o prata innan det vart sängen :) Söndagen var seeg, soffan och mat på Wasa sen runt i stan och avsluta med en film i Forsbacka.. Väldigt trevligt! Meen men, måndag igen och jobb hela veckan.. Men snart är det helg igen, undra om det kanske blir en till helhelg med Josefin :D 

Annars då?! Joo.. Är så j*vla less på all drama! Jag bara orkar inte med att man ska vela fram och tillbaka, säga en sak ena dagen och ändra det dagen efter.. Inte stå för det andra man sagt och skrivit, vara för svag för att be om ursäkt eller ringa o förklara vad man menar! Usch, less blir man! Från och med nu ät det raka puckar som gäller.. Känns ganska skönt att det som gett mig mest drama dom senaste månaderna nu är borta.

Aja, trevlig måndag! Solen lyser och det år underbart ute :D



Tack gumman!

Okej. typiskt! :P Jag vet inte riktigt om jag kan... Annars får vi ta det nästa vecka då?! ;) går ju bra det med. kram

2010-03-15 // 15:53:15

du ser ut som en kines!

2010-03-25 // 22:45:38
» Mimi

YEEES! Du har jag uppnå mitt mål, Weeeeio!

2010-03-26 // 08:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback