Design - GE MIG!?

Någon som kan knapa ihop en design åt mig?
Behöver verkligen en ny, suger att blogga med sån tråkig design!

Så drygt att man inte kan själv, men finns ingen tid att hinna lära sig..


Mina tidigare designer..

Gjord av Josephine

Från någon gratis sida?!

Från en snäll tjej som gjorde min design,
mins tyvärr inte bloggadressen?!



HAHAHAHAH MEN FY VILKEN GAMMAL :P hahaha



om jag får tid över så kanske jag kan göra en, men just nu är jag allt för trött :)

2010-03-05 // 19:10:00
» Ida

Hej jag kanske skulle kunna hjälpa dig med din blogg? jag är inte världels bästa.. men men.. du har min mail om du undrar nått..

har tänkt några gånger att de skulle va kul att få göra om en blogg. men inte min egen för ja e nöjd nu :) hehe //ida

2010-03-09 // 08:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback