Eclipse

Igår var jag och Jonte o såg tredje filmen i The Twilight Saga. Denna gång hade jag läst boken och hade inte så stora förväntningar utan längtar mest bara till fyran. MEN JÄDRANS VILKEN FILM! Ettan är självklart bäst men trean slår tvåan med hästlängder.. Sättet Edward är mot Bella gör att man blir helt förälskad, jag vill ha en egen Edward Vampyr. Men Jacob då, det är så lätt att sätta sig in i hans kännslor att man blir helt knäckt. Men lite saker i filmen är ju självklara, det fatta man ju från första början. Hursom, filmen var grym! Innehöll allt, kärlek, fight, tårar, skratt, glädje m.m.
Jag har hela tiden vart i Team Edward men alltså nu kan jag inte bestämma mig,
Team Edward eller Team Jacob?
På semestern blir det till att läsa ut bok nr fyra så man har något att längt till ;D När har film nr 4 premiär?! Hah.


Hur snygga kan tre personer bli? Jag döör.

Och han då, hetare och hetare för varje film..
SKJUT MIG!



novmeber 2011 tror jag..:/ Lång väntat.



Ha detgreat i Florida, läste på FB ;) Låter sjukt kul!

2010-07-09 // 07:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback