Jag ser...

55c56793de71718f7f7f24ee61937f08.png

Kolla varifrån!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar fan vad jag hatar att skotta! Mamma och Jögen är ju i Karlstad och eftersom den där jävla snön matchat in att komma när dom var borta fick jag ta rollen som fastighetsskötare... Hala uggs och skottning går inte bra ihop, låg i stortsätt ner och skotta, förbannad som ett bi var jag och vägrade att gå in o byta skor. Blåmärken på knän och smalben kan jag berätta!

Mer har jag inte att skriva! 



vet precis hur det känns, pappa är ju med Mackan i Belgien. Teodde att jag skulle dö, gjorde bara hälften. Gör resten i morgon. Kram på dig

2010-01-28 // 19:13:59

Vi fick snö i NY igår också, blev inte allt för glad när jag såg att det snöade. Fick nog av snö när jag var hemma. Men som tur var kikade herr sol fram på eftermiddagen så nu är gatorna synliga igen . hoppas allt är bra babe <3

2010-01-30 // 05:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback