Back in business bitches

Jajamensan, nu har jag vart hemma i Sverige i en vecka ungefär… Nästan lika lång tid som jag har längtat tillbaka. Usch vad svinigt kallt det är! Förstå när jag klev ut på Arlanda i linne och en tröja, JÄDRANS vad jag frös… Höll nästan på att börja grina i bilen för jag frös så jäkligt!
Jag har inte tagit tummen ur arslet ännu för att lägga in bilderna på datorn men ska nog göra det idag så imorgon kommer det en storbild bomb här på bloggen :)


Vad har jag hunnit med sen jag kom hem då?
- Vart alkoholpåverkad 2 gånger ink krogen
-
Träffat mina när & kära
- Hämtat hem Fjådor (”Lars”)
- Åkt sopsäck i Hemlingby
- Vart på bio
- Jobbat
- Packat upp resväskan (helt otroligt, bara efter en vecka!)
- Tränat
- BÖRJAT ANVÄNDA MIN IPHONE :D


♥ 2010-01-01 ♥

Eddi, jag och Thim hittade även på släkten ;P
När vart storesyster kortare än sina småbröder? :O



ja visst gör dom, riktigt snygga också ;)

2010-01-15 // 18:41:21

GRATTIS



du gick vidare på veckans blogg hos mig så nu är det bara och säga till dina läsare att dom ska rösta på dig : )



kram från http://ppiffen.blogg.se

2010-01-16 // 11:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback