Please don’t waste my time

Kvällens äventyr slutade tidigare än vad det brukar.. Men skönt! Klockan är 23 och jag ligger redan i sängen, underbart! Har egentligen inte mycket att skriva, blir nog Ripa(?)/Kristianstad ihelgen.. Ska bli skoj, första sm tävlingen för i år och jag kommer inte ihåg sist jag var och kolla på cross. Måste vart när vi var i Eksjö?! Om det blir av skulle det vara skit skoj, weeei. Drygt att köra hela vägen men vafaan, har väl ändå inget bättre för mig.
Annars då? Jobbet flyter på som vanligt, våren är här och precis som förra våren så spenderar jag största tiden med Josefin.. Myspys! Tack för att du alltid är lika störd som mig och alltíd får mig att skratta o må bra :D Trivs som fisken i vattnet i ditt sällskap.

Dags att sova, 05.45 ringer klockan.. Blir kanske en liten prommis innan jobbet. Good night babes!


Btw, nu börjar jag lessna.. Behöver nytt!


Jag och Maxie på min studentbal..
Undra som flundra om den herrn ska köra ihelgen?!



» Nils

Verkligen en fin bild!



xx

2010-04-14 // 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback