Paranormal Activity

Usch! Igår vart det skräckfilm och mys.. Fyfaan för skräckfilmer! Hur faan kan jag hyra en skräckfilm när jag vet hur rädd jag blir. En sak är ju att bara vara rädd under filmen och dom läskiga scenerna men alltså när jag kollar på en skräckfilm ”förföljer” den mig i flera veckor/månader. Jag är så sjukt rädd för ”spöken” och sånt shit. (Jag tror inte på spöken men tror på att det finns något mer än vi människor och djur)
Tror Josefin, M & L är dom ända som verkligen förstår vilken respekt/rädsla jag har för mörker och skit som gömmer sig i det.. Säger bara, Spökhuset på Gröna Lund är nog en av mina största ”jag-kanske-har-övervunnit-min-rädsla-test”, men vet ni vad?! DET HADE JAG INTE! Böla ihjäl mig, öppnade inte ögonen en ända gång och hade riktig panik. Kul att jag kunde ge dom andra tre ett gott skratt iaf.

Aja, hursom.. Filmen var helt ok tycker jag, ska ni se en ”verklig” skräckfilm borde ni se den..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback