Let me show you what your missin’

Som sagt, i lördags skulle vi till Ripa.. Bilen skulle lämnat Gävletown kl 06.00, Mimi vaknar kl 07.30 och har 96 missade samtal på telefonen. Haaha. Kan tänka mig hur irriterad lillasyster var :P Moha. Men iaf, kom iväg vid 08-09 tiden.. Gjorde några felkörningar, stannade och shoppa skor och var framme på banan lagom till sista chansen. Var sjukt kall, solen låg på men jääädrans vad det blåste. Åkte till Åhus där vi skulle sova, kollade läget och bytte om till varmare kläder sen åkte jag och syster ut till banan för att depåhänga lite, vart inte kvar så länge dock. Efter det åkte vi och lekte mongo med kameran, haaha. Därefter vart det lite kina mat och mys, jag hade ett riktigt skrattanfall.. Gick inte att sluta skratta, det tackar jag min blondinsyster för. Efter det vart det ännu mer mongo med kameran, precis när vi åkte från stället vi höll på att fula ner oss med kameran. kundvagnar, stenar m.m. kommer en polis och parkerar precis där vi höll på. Tur att vi hann lessna innan han kom, stod och glodde som aldrig förr gjorde han.
Söndag morgon vart det duschen, checka ut och mot banan. Solen lyste men det blåste, vart lite små kyligt när solen gick i moln men det var en toppen dag för cross.

Ibland får man värsta flashbacks av saker och ting, kunde inte sluta tänka på när jag spenderade varje j*vla helg på olika crossbanor runt om i Sverige. Visst fasiken var jag glad och lycklig då men kan inte sluta tänka "Vad faan tänkte jag med?". Jag tycker det är grymt kul att kolla på cross då och då men att jag ställde om hela mitt liv för en annan människa är sjuukt. Hah, trodde jag seriöst att det skulle vara kärleken i mitt liv och att jag skulle behöva ändra mitt sätt att vara pga kärleken? Meen men, det var en tid i mitt liv som jag kan kolla tillbaka på och tänka "Jag ska aldrig mer bli så "beroende" av en människa att jag lever någon annans liv". Men lika glad för det är jag med gladast är nog räven.

Tack Moa och Anneli för en super mysig helg!
Nu, back to work.



Tack själv gumman, det blir väl fler gånger.men då åker vi i tid va??? ;) Moa blir ju LITE sur annars...

2010-04-20 // 05:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback