Wanna give you what you need, but I don't dare

humör: Glaad
plus:  Fredag, middag med dom sköna och umgås med Josefin
minus: Reeeegn
kläder: Jeans & Tröja
frisyr: Mittbena och utsläppt
parfym:  Britney – Fantasy(?)
ont:  I kinden där jag bitit för mycket
vill ha:  Nya kläder
köp:  Nada?
planer:  Jobba, middag, förbi Solo en snabbis och umgås med Josefin
måste: Stå på mig
ser fram emot:  Nästa helg (om det blir Kristianstad)
person:  Hanna

__________________________________________________________________________________


Kommer från

Kan ju dela med mig om informationen om att nästa månad kommer
det bara bli internet shopping för Mimi.
Denna månad vill jag inte lägga mer pengar på kläder så det får fasiken vänta tills löning.
Men vill klicka hem NU! Jag längtar verkligen efter våren / sommaren. Buuhu.
Kan vi spola fram tiden, TACK!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback