Dagens facelook.

12a01a896ca3bbbb58fa88b8f34de05d.png

Kolla varifrån!

Dagens facelook. Less jag är, blä. Synd att jag är på jobbet annars skulle jag sitta i bilen, spela min "jag är lite arg" skiva (SJUKT HÖGT), köra för fort och skrika. Nejdu, nu är det snart färdig dampat. Känner bara att jag behöver bli av med negativ energi! Just nu är den negativa saken en människa och av med dig det kommer jag bli. GÅ OCH HÄNG DIG!
Aja, ge mig en säng, skräckfilm och Josefin! Meen men ser fram emot en härlig middag efter jobbet iaf ;D
 



» Anna

sv: haha galet snygga dom är ;)



gillar din facelook också btw ;)

2010-04-09 // 18:08:24
» elin

hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till bra priser. Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-09 // 22:14:00
» Mija

MIMI är du arg idag ?:O händer inte speciellt ofta.. vilket är tur ;) ! glöm dina bekymmer imorgon kommer nya. pussokram och nyp i stjärten.

2010-04-10 // 04:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback