5 saker du inte visste om mig..

.. När jag var 13 år eldade jag upp en busshållsplats
.. Jag älskar att utmana mina rädslor
.. Jag tror inte på äkta kärlek (okey, vissa väldigt få gånger kanske det händer)
.. Min total kostnad på olika bötrar är 6300:- (kanske lite mer men dom räknas ej ;p)
.. Reser jag mig ur ett solarium snabbt så svimmar jag


Något ni inte visste sen förr?


Vaddå, tror ni jag var fjortis/bitch/skitunge när jag gick i 7an? :O



» Helen

haha har du eldat upp en busshållsplats? var det meningen eller rååkade du bara? =D

2010-04-29 // 15:02:43
» Mimi

Vi skoj eldade lite men var helt säker på att vi hade släckt elden men sen kollar jag ut genom vårt fönster 30 min efter då står brandbilen där och den brinner upp helt o hållet.. Den utanför Solängsskolan :P haaha. Usch.

2010-04-29 // 15:32:17

ja, tråkigt nog.. jag är kär som en tok, han också! men i vissa lägen räcker inte bara det! kan berätta sen :)

2010-04-29 // 19:38:08
» Adam

Det där med att du reser dig snabbt ur ett solarium har nog inget med solarium att göra, det händer om man från liggande reser sig snabbt upp till stående. Det hände mig när jag vaknade och av instinkt reste mig för att släcka törsten jag kände men så svimmade jag i omkring 30 minuter och vaknade med en brinnande smärta i axeln. Sedan tog jag mig till sängen i all yrhet med hjälp av hur bra jag kan vart allt ligger.



Sedan fick jag det förklarat av skoldoktorn: Det är blodtrycket som inte hinner med, för i liggande läge så krävs det inte mycket för att får runt blodet men reser man på sig snabbt hinner det inte ställa om och till följd av det går det för lite blod till hjärnan så man tuppar av. :)

2010-05-06 // 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback