Forget about your boyfriend and meet me at the hotel room

Inte uppdatering så ofta här inte :P

Vilken underbar helg jag haft… Jag och Jennifer bestämde förra veckan att vi skulle festa till det i fredags och uppdatera varandra lite. Och vilken kväll det vart, fyfasiken! Vet inte när jag skrattade så mycket sist. Synd att tiden gick så fort, men den brukar väl göra det när man har kul har jag hört.

Kvällen började iaf med att jag och Josefin gjorde oss klar hemma hos mig sen ramlade Limpan in efter ett tag och efter det kom Jennifer. Vi satt hemma hos mig, snackade, drack lite och körde ölspelet. Vid 12 tiden (tror jag) fick vi skjuts ner till stan av Max (grattis i efterskott) och gick på heartbreak. Direkt när vi kom dit så gick jag och Jennifer in på toan och självklart vart det massa snack… Efter ett tag kollade jag på klockan och vi hade suttit där inne i 45 minuter, haaha. Kändes som 5 min :P Bestämde oss för att gå upp och ställa oss i baren ist för att dricka en drink och snacka lite mer… Haaha, efter första drinken skrattade jag konstant till vi bestämde oss för att hämta jackan. Jag och Jennifer drev på som sjutton med en kille som stod med sina vänner vid baren, stackarn! Det roligaste utav allt är väl att han gick på det :P Efter krogen gick jag med Jennifer till bussen och sen mötte upp C för att gå hem och sussa.

Vaknade på lördag morgon och mådde som man förtjäna. Låg på soffan en stund och bara slappade sen åkte jag in till jobbet och jobbade av lite små grejer. Vid 8 tiden kom Jennifer hem till mig, tog en cider och gick ner för att bowla, Jennifer vann (otippat va?), C kom två (enligt honom) och jag sist. Efter det gick vi till Brända och tog en varsin drink, snackade lite skit innan Jennifer skulle gå och möta upp en vän. Jag och C gick först vidare till Old Saints sen vidare upp till Interpool för att träffa Josefin och co som typ drog på en gång… Dom skulle ner till hangloose och vi hade väl inte sån där super lust med det så vi vart kvar en liten stund innan vi bestämde oss för att gå ner dit, var där i 15(?) min sen gick vi till Cava och hem vid 1 tiden. Jätte skön kväll :)

Haaha, söndagen behöver vi inte ens prata om :P Usch, ångest! Nejdå, inte så farligt… Var ju myspys iaf! Vi låg inne nästa hela dagen på min soffa framför tv:n. Ända gången vi var utanför dörren var när vi köpte mat och när jag skjutsade C till tågstationen. Heelt otroligt slapp dag!

Efter C åkt tillbaka till Uppsala så kom Lina hem till mig och myste till Kärleken checkar in. Tycker om min Lina jag :P

Aja, det var väl de… Ha det!



Jag och Jennifer vinter 08/09.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback