Finner inga ord...

Finner inga ord mer än FYFAN!


Det handlar om hur mycket du kan ta och fortsätta framåt.
 
Du måste vara stark nog 
Dess styrka har du inom dig 
Det vet jag lika väl som dig 
D
et är fortfarande någonting som hindrar dig. 
Du viskade i mörkret vart är all dess kärlek? 
Varför ser jag bara all dess mörker? 
Vart är världen på väg? 
Om jag kunde ge dig svaren på alla dessa frågor.
Om jag kunde få världen att se dig le 
Skulle jag det med glädje 
Det är det minsta jag kan ge en sån värdefull vän som dig. 

Min älskade vän,
Du måste finna din väg ut ur mörkret! 
Bara du. 
Jag kan inte göra det åt dig. 
Men kommer alltid att finnas här bredvid dig
Jag tänker på dig dag som natt min värdefulla skatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback