16 september 2009

Onsdag igen då… Innebandy träningen vart inställd i måndags, fick sms från tränaren 2 timmar innan träning att vi antagligen hade satt världsrekord i frånvaro. Tråkigt tycker jag eftersom vi verkligen behöver träna då säsongen snart drar igång. Meeen men, får hoppas på mer närvaro idag så vi iaf får en träning den här veckan. Ist för träning åkte jag ut till mamma i Furuvik, fikade och pratade lite. Alltid lika mysigt :)

Igår vart det springning i Hemlingby och fyfasiken vad jobbigt det var. Dom har lagt sand i alla spår antagligen för att kunna göra bra skidspår till vintern och jag kan ju berätta att det inte var lite jobbigt att trampa runt i tjock sand… Räckte det inte med att det var tillräckligt jobbigt att springa? :P Efter Hemlingby åkte jag ut till pappa i Furuvik för att lämna min externa hårddisk till storebror så han kan lägga över all musik han har. Sen vart det hem och mysa med Lina framför idol och äta en varsin kebabsallad… Förstår inte varför vi skulle ha en varsin, kunde lika gärna delat :P Sen satt vi och planerade lite om lördagen sen gick Lina hem och jag la mig för att sussa.
Idag blir det jobb fram till kl 17 som vanligt sen ska jag försöka hinna fixa bryna innan jag ska till tandläkaren och borra, usch! Men man får väl skylla sig själv… Efter tandläkaren så är det träning på schemat och sova.


Igår var jag även upp till Södertull igen eftersom det inte slutat klia och bara blir värre. Dom kan fortfarande inte komma på var det är varken uppe på hud (där jag var för 2 veckor sen) eller på Södertull. Men fick iaf lämna 5 rör blod igår och en halsodling plus att dom skickade iväg remiss till läkare på hud mottagningen, får hålla tummarna att det går fort… Orkar inte ha det här nå mer, har redan haft det i 2 månader nu…
Tydligen så kan det vara fel på lever, njure och liknande om man får klåda på kroppen så det var de dom skulle kolla efter i blodet.
Krävdes bara 6 besök på södertull, 1 besök hos sköterska på hud, 7 samtal från mig, 1 samtal från mamma, 2st olika tabletter, 2st olika krämer, 2 månader och totalt 915kr för att dom skulle lyckas ta tummen ur arslet och göra något. Gävles sjukvård verkar helt seriöst vara lika värdelös som alla påstår.
Men nu ska vi inte vara såna, vad hjälper genom att se bakåt? Bara att blicka framåt och hålla tummarna :P HAHA.

Ha en underbar dag :)


Kan inte sluta skratta när jag ser den här bilden.. HAHA!


The way you make me feel inside,
butterflies, goosebumps, euphoria.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback