En lite konstig efterlysning

Heej allihopa!

Helgen har vart kanon, som vanligt :) Men berättar mer om den sen.

Jag ska börja springa varje tisdag i Hemlingby för att få igång konditonen och det är nå fruktansvärt tråkigt att sprina själv så jag skulle vilja ha typ en hund med mig.


Det jag "efterlyser" är en hund som gillar att springa och som jag kan få låna 1-2 timmar varje tisdag efter jobbet.



du kan få låna mig. jag behöver röra mig!

2009-09-14 // 12:17:29

varför vill du låna en hund efter jobbet på torsdagarna om det är tråkigt att springa själv på tisdagarna..blir väl fortfarande ensamt på tisdagarna isf..S

2009-09-14 // 13:01:06
» Mimi

Anonym: Ja, det har du helt rätt i :P Haaha.. Skrev lite galet tror jag. Självklart var det tisdagar det skulle stå på båda ställen.

2009-09-14 // 15:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback