Break my heart, I expect you to, so why havent you?

Nu är det torsdag igen och det betyder att när den här arbetsdagen är slut så är det bara en arbetsdag kvar till helg… Åh så skönt! Efter den här veckan känner jag verkligen att jag behöver en helg och ta igen alla förlorade sömntimmar. Inte sovit så där skit mycket den här veckan precis. Men men! Har umgåtts ganska mycket med Lina den här veckan, me like! Gjort lite bus, myst, pratat och rökt på för tok många cigaretter :P Men men, jobbet kallar.

Justja, idag ska jag börja på Zumba… Hehe. Får se hur det går. Det ser iaf sjukt kul ut. Kan tänka mig att det är riktigt jobbigt och bra träning för hela kroppen.

Ha det!


On the beach, kick off i Portugal



Tack :)



Zumba verkar skitkul, du får berätta om du funkar sen :)

2009-09-10 // 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback