24 september

Jahap, och här är det som vanligt… Inte mycket till uppdatering.

Då är det torsdag igen då, nästan en hel arbetsvecka har gått och snart är helgen här. Shit vad fort veckorna går nu, på måndagar säger det bara pang sen är det fredag igen. Dock kunde helgerna få gå lite långsammare :P hehe.

Vad har hänt under denna vecka då?
Det vanliga kan man väl säga… Jobb, träningar, umgås och mys. Inte mycke nytt.
Eller det har vart ett par och kollat på lägenheten och kommer ett nytt par ikväll… Känns som att jag snart blir av med lägenheten, 8 stycken som står i kö. ME LIKE!

Helgen är väl inte planerad än så länge, men tippar på party eftersom Pernilla min lilla fisprupp flyttar till Umeå på söndag, me NOT like. Visst, hon har vart borta 3-4 månader innan men hon har fortfarande haft sin lägenhet kvar här men nu ska den stå tom på söndag och hela hennes ”hem” förflyttas 5 h och 48 min, 472 km norrut. Men men, finns ju så många moderniteter idag så avstånd är inget problem.

I lördags firade vi även Josefin och Jonten som fyllde 20 och oj vad lyckat det vart. Hela festen slutade iaf i en total fylla för allihopa. Haaha. Men kul var det! Det tackar vi för.

Undra om man ska sätta sig i en frisörstol imorgon efter jobbet? Men isf… Vad ska man hitta på för skoj då? Kanske det vanliga, ”gör vad du vill”?
Ikväll är det iaf Zumba och lägenhetsvisning på schemat.

Ha en underbar dag!

 
Jag och Pernilla vintern -07/08(?)

"Bara" ca 6 månader kvar nu :D!



» Emma

Ja gud vad jag längtar :D

Hur är det med dig idag?

Kram

2009-09-24 // 16:12:38

Blondin eller Brunett - vad är hetast? Gå in på min blogg och lägg en röst!

2009-09-24 // 18:52:32
» Pety

tack tack så mkt :D

2009-10-01 // 11:12:14

Nej nej nå tvillingar vill jag inte ha :P Haha

2009-10-01 // 11:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback