Tisdag

Helgen är slut och ny vecka har börjat… Vad händer denna vecka då? Inte mycket, packade iaf första kartongen igår och ska se till att det blir fler idag. Ganska skönt att jag inte har så mycket prydnadssaker utan mer större grejer. Det som är så jäkla svårt är att bestämma sig för vad som ska ner i vilken kartong, det som ställs på magasineringen kommer ju stå där i 1 år ca så man måste vara säker på att det inte kommer användas. Men det löser sig :)

 

Helgen

Fredag - Förfest hos mig och utgång i fredags

Lördag - Match (förlust med 2-3, totalt 12 utvisningar i vårat lag och 1 straff mott oss)

Lördag - Förfest hos mig och utgång

Söndag - Slapp på min soffa

 

Veckan

Måndag – Jobb, Träning

Tisgdag – Jobb, mat på lövlundsvägen, springning

Onsdag – Jobb, (?), träning

Torsdag – Jobb, Zumba träning, (?)

Fredag – Jobb, utgång?

Lördag – Match i Mora… Samling 9.30 hemma 19.00(?), Utgång?

Söndag – PACKA!!





Bild från smblanket (cross) i Tommelilla 3(?) år sen...
Älskar att jag alltid är så seriös på kort ;P



ses i kväll då, vid 6. Kram på dig.......

2009-10-20 // 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback