Buhu

Ja, nu är det klart... 1 november ska jag vara ute ur min lägenhet, VILL INTE! Älskar ju min lägenhet. Men men, vad ska man göra då? Måste spara pengar... Även fast det känns väldigt tråkigt att lämna lägenheten så känns det ändå riktigt bra, finns ju som sagt en anledning till varför jag flyttar och varför jag ska spara pengar.


Så här bor jag... Iaf 1 månad till :)




» Mija

: /

2009-10-02 // 13:23:33

men hey hallå.. min bästis ska ju flytta hit :)

och jag lovar att hon kommer ta väl hand om ditt hem, det är i trygga händer.. :)

2009-10-02 // 19:09:09
» Stina

Men, har du oxå en blogg ? : )



Jag lovar att vårda den väl .. och vem vet, den dagen du är på svenska mark igen och tillbaka i Gävle så kanske det är vi som rör på oss ; )

Hoppas du kryat på dig !



KRAM Stina

2009-10-03 // 15:24:59

Gud så stoooor lägenheten är.

och fin!

varför ska du flytta ifrån den + :O

2009-10-05 // 00:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback