Baby, you're playing a game that I am the master of

Då var ännu en arbetsdag slut… Väldigt trött idag, första natten jag har vaknat sen jag började med den nya kortisonkrämen som jag fick från hud sist jag var där. Känns faktiskt som att det börjar lägga sig, är betydligt mycket bättre vilket är väldigt, väldigt skönt.
Undra om man ska våga sig på ett solarium idag? Klarar inte av att var så här blek längre, inte solat sen jag vara i Turkiet som var i slutet av juli. Kan ju iaf testa, en kortis på bara 10 min. Ja för fasiken, det kör vi på :P
Kan någon komma och ge mig en spark i arslet? Jag måste börja packa inför flytten men har jag gjort det? NEJ. Men aja, får hoppas på att mamma och Jyrgen hjälper till eftersom jag vart så snäll och tvätta all deras tvätt den här veckan… (Okey då, alla utom en som mormor gjorde :P) Idag är mormor ute i Furuvik när jag kommer dit, tror att hon skulle städa upp lite efter oss tills dom två turturduvorna kommer imorgon. Och vet ni vad, mormor ska göra pankakor idag… 40 år sen jag åt det. MUMS!

Bild sen Cajsa fyllde 20 (ca 2? år sen)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback