091009

Då var den här arbetsveckan snart slut och helgen är på g in. Skönt! Känner mig jätte trött idag, tvättade totalt 6 maskiner igår, tur att jag har två maskiner i tvättstugan och en maskin tar ca 28 min… Har ju bott ute hos mamma den här veckan med små bröderna så passade på att slänga med deras tvätt också.

Ganska skönt att bo ute i Furuvik lite då och då, skönt att träffa bröderna lite och snart då kommer ni få stå ut med mig varje dag, varje vecka i 5 månader :P

 

Idag så blir det massa fläng efter jobbet, ska på systemet m.m. sen har jag sängkläder hängandes på tork i hela lägenheten som ska ner. Åh! Kom på nu att jag måste bädda sängen också, tvättade ju sängkläderna igår och har inte lag i nya.. ATTANS vad drygt!

 

Ja, som det ser ut nu så blir det en två dagars ihelgen… Har verkligen inge sug alls på att festa, måste ju för fasiken börja med flytten… Bara 3 veckor kvar nu. Men ikväll blir det utgång med HanniPannie, Mija och kanske fler men det minns jag inte :S

Imorgon skulle dom som ska flytta in i lägenheten titta förbi på förmiddagen sen så bär det av till Sandviken och spela match, FÖRSTA SERIEMATCHEN! Kommer att bli riktigt skoj tror jag… Lite tråkigt att vi är så fruktansvärt några i laget bara, vi har satt en regel minst 1 träning/vecka för att spela match och det första vi gör är att låter dom som inte tränat spela match, men vad ska vi göra då? Vi har ju inga spelare… Någon som har lust att börja med innebandy, LINA kanske?!:P

Efter matchen ca 19.30 blir det hem och göra sig ordning för nya äventyr…

 

Måste kila nu, rasten är slut!

 

 

Ha en underbar helg.


Furuviks brudarnas seriösa lagfoto :P



tack!



allt bar?

2009-10-09 // 10:23:01
» Lina

var ett himlans tjat med att jag ska börja spela bandy ;P men som sagt vi får se ! haha :)

2009-10-09 // 11:14:49

min helg började redan i onsdags :D skönt!



sv: hm har ingen aning faktiskt :S

2009-10-09 // 11:22:03
» Mimi

LINA: Ja, skönt att röra på sig ju... Fast är stolt över dig att jag lyckats få med dig på tisdagar iaf :)

2009-10-09 // 13:00:48
» Mimi

Och Lina, hur vore det att uppdatera lite bättre i bloggen? Skriver ju aldrig!

2009-10-09 // 13:01:10
» Maria

sv: tack så jätte mycket

2009-10-09 // 13:17:44

hehu :))

2009-10-09 // 13:19:48

ja men det är jättebra ju =)

2009-10-09 // 13:27:09
» Mija

TAGGA MIMI ! Ikväll kör vi fullt ös ..

Vodka redbull ! .. det kan bara spåra ..

2009-10-09 // 14:00:03

svar : Ja visst ser det gott ut ;) helt sjukt. Man vill ju bara äta den så fort man ser den :D

2009-10-09 // 14:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback