Vänner och inte vänner

Ja, mycket men ändå inget har väl hänt sen sist... Vart en lite bloggtorka där ett tag eftersom jag hade massa andra saker i huvudet.


Vet inte riktigt av som har hänt, umgåtts väldigt mycket med Josefin den senaste tiden, hon har hjälpt mig otroligt mycket med allt och jag är väldigt tacksam, när sånt här händer ser man mycket tydligare vilka som verkligen är ens vänner. Du är guld värd :)


Vad som hände förra veckan hoppar vi över, kändes som hela den veckan var en hemsk mardröm men nu har jag kommit ut ur dimman och det som inte dödar mig gör mig bara starkare och det är precis det jag kommer bli genom det här.. Starkare.


I fredags firade vi Josephine som fyllt 20 och hade ett litet kalas, väldigt trevligt tycker jag. Umgicks med Greken (Sandra) och Lina hela kväll medans Josephine var tvungen att flänga runt med alla andra gäster, länge sen jag umgicks med dom och jag hade väldigt trevlig, måste göras fler gånger. Det slutade med att vi gick på slick och dansade hela kvällen, HUR KUL SOM HELST! Sen efter krogen vart det lite efterfest på söder, inte den mest fartfyllda men det fick duga. Fick även besök och slutade med att jag somnade på soffan ca 3 sek efter jag lagt mig där, lite trött kanske? Josefin gick hem från mig till Bomhus och var hemma ca 06.30 på lördag morgon, lill tufflan vad du är knäpp ibland :P

Vaknade på lördag morgon och hade pyttelite huvudvärk men den försvann snabbt, Mia kom och gjorde mig sällskap på soffan och sen kom Josefin. Vi låg på soffan hela dagen och kollade på olika Beck filmer, myspys. Sen så har jag hunnit målat klart väggen i vardagsrummet också, vart faktiskt väldigt nöjd :)


Tack för en underbar helg alla brudar!

   
Lite bilder från Josephines 20 års fest (Jag Sandra & Josephine)


» Jenka

Dendär klänningen är sjuukt fin!

ps; i have börjat blogga ;)

2009-03-23 // 13:45:28

Det va kul att festa ihop :) tråkigt att jag inte bara kunde sitta ner och festa med er. ville ju som sagt vara social för alla :D hihi.



Puss

2009-03-23 // 21:46:38

Sandra vår lilla greek :)

2009-03-24 // 22:17:41

jadu, mimi. dom är ju som dom är när dom inte blev som dom skulle, right ;) ? solen lyser iaf! haha.. hoppas du får en fin dag på jobbet gumman!

2009-03-25 // 09:02:20
» Jenka

Oh yeah , kebabrulle på pizzeria denize, störtbilligt :D

2009-03-25 // 11:49:20

Hej snuppan. Mår du bättre efter m-sjukan?. Kommer farmor o farfar snart och börjar måla eller?.

Nu blir jag o Martin själv i 10 dagar. Du vet att det är bara att komma om det kurrar till i magen. PS man kan ju komma fast det inte kurrar. Kram Anneli

2009-03-25 // 11:50:43

Glad jag blir :) Men du behöver aldrig tacka mig Mimi, kommer alltid stå vid din sida! Det är du som är guldvärd :)

Lust och se beck någon dag ? ;)

2009-03-26 // 00:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback