Tidsfördriv

STEG 1
Namn: Mimi
Bor: Gävle
Ögonfärg: Blåa?!
Hårfärg:  Brun/röd, blond på riktigt.
Skostorlek: 35/16
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger men använder vänster ibland

STEG 2
Skor som du bar idag : converse
Dina svagheter: Tycker om att vara ensam?!
Rädsla: Att någon av mina nära och kära försvinner

STEG 3
Första tanke när du vaknar: JAG SKA MÖRDA VÄCKARKLOCKAN!
När somnar du: Olika, lite för sent denna vecka.


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: Donken

Adidas eller Nike: Inget av det?!
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: Beror på vad...

STEG 5
Svär du?: Ge mig ett namn på någon som inte gör det
Sjunger du? Vem kan låta bli om det är en bra låt? (Borde nog inte sjunga egentligen ;P)
Duschar du varje dag? Njae, ena dagen kan det bli kvällen och dagen efter kan jag känna att jag vill duscha morgonen efter.
Röker du?: Ja
Gillar du skolan? Det skulle vara underbart att gå i skolan igen.
Tror du på dig själv? Absolut!
Kommer du överens med din mamma? Min mamma är världsbäst!!

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol ? Ja
Rökt?: Ja
Shoppat? Ja
Ätit en hel ask müsli?: Nopps
Ätit sushi?: Ja, mums!
Skejtat: Nej, jag lever ju
Bakat?: Ja
Stulit någoat?: Nipps
Kysst någon?: Kanske, kanske inte
Kramat någon?: Ja


STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: Ja :S

Varit full?: Dum fråga...
Blivit kallad hora?: Ja, men när jag var yngre
Blivit nerslagen?: Ner slagen vet jag inte men på hoppad och fått en flodhäst över mig
Busringt någon?: Ja, apkul! Men längesen nu...
Gjort något som du ångrade?: Ja, men även lärt mig av det
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: För många
Kastat en sten på nån ruta?: Förr


STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Beror på, tror man inte kan bestämma det förrän man ser ungen
Hur vill du dö? Naturligt, somna in i sömnen
Vad vill du bli när du blir gammal? Det är just det man funderar på?!


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Dom nära och kära som skulle göra det för mig
Antal CD-skivor du äger?: pssst, för många att räkna
Antal piercings?: 3 plus 5 i öronen och 1 i lilla pluppen i örat
Tatueringar ?: nada

Har du varit med i tidningen?: Japps, mest vimmel bilder :P


STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Ha semester, fylla 20, resa, bada, sola, ta fallskärms certifikat (förhoppningsvis) m.m.
Vad ska du göra i vinter? Ta skoterkort
När tar du studenten? Tog det i juni 08
Vad gör du efter gymnasiet? Jobbar
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ja, bor fortfarande här
Vad händer till helgen? Två dagars, usch vad jobbigt.
Vad vill du helst göra just nu? Sitta ute i solen mot en vägg


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Njae, trivs att vara singel
Först på hos killar/tjejer? ...
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Korkad fråga, många vänner har väl pojk/flickvän redan?
Vem är den perversaste person du känner? Bra fråga, många vänner är nog ganska perversa :P

Tagen av Angelica.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback