Permanentat?

Är jätte sugen på att permanenta mig.. Inte så att det blir super krulligt bara så som man får när man använder trippeltång. Jag verkligen älskar att ha trippeltångat hår, har det typ varje gång jag går ut. Men frågan är ju den om hur slitet håret kommer bli? Jag har ju väldigt mjukt hår, men vågar man riskera det? Ååååh, jag vet inte hur jag ska göra. Skulle man tröttna om man hade så varje dag? Just nu känner jag att jag skulle vilja ha det varje dag men man orkar ju inte stå och trippeltånga håret varje dag. Jag måste läsa lite mer om permanent, hur länge det håller och så. Ska nog åka ner och prata med frisören idag och får hör vad dom tycker..

Typ nå liknande men lite mer vågigt ist för lockigt.
(Hittade bilden på google)


Nu är lunchen slut och jag ska fortsätta jobba.



Hejsan!

Läste på Kenzas blogg i inlägget om spöken att du varit med om övernaturliga saker. Jag har nämligen en blogg (http://spokbloggen.webblogg.se) där jag lägger ut andras berättelser om då de stött på något övernaturligt.

Jag skulle bara vilja fråga om du vill ställa upp med att berätta vad du varit med om? Vore så himla kul! Du får välja själv om du vill vara anonym eller inte. =)



Mvh

2009-03-06 // 11:28:55
» mimi

det beror ju på hur stor storleken på spolarna är :)

jag har permanentat hår :)

2009-03-12 // 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback