Blombud

Stod ute på rasten och rökte så kommer Jetpak men blommor..
Precis när han ska kliva förbi mig så frågar jag
-Kan det vara till födelsedags barnet Peter?
-Nej, det är till Mini.
-Okey, inte till Mimi då?
-Jo, Mimi kanske det står.. hoho.
-Då är dom till mig. :)

Inte hunnit kollat på dom än men kan tänka mig vem dom är från iaf.. Heehe.
Thank you!


Det är skinn. Och använda en halv dag.

Det är ju därför jag inte vill sälja dom allt för billigt. Kram

2009-03-11 // 15:08:38

Eftersom dom är använda en halv dag och är i fint skick. Så vill jag inte sälja dom under tre hundra kr i de priset ingår även frakt. Och det är skinn.

Kram

2009-03-11 // 16:27:40

Blir lite tveksam.

Eftersom dom är använda en gång, i fint skick.

Och i skinn. 250 kr inkl frakt är ingenting för dessa skönheter. I så fall 250 kr + frakt.



KRAm

2009-03-11 // 17:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback