Bad update

Helgen har vart helt underbar.. Den innehöll allt en bra helg ska göra.


I fredags vart det utgång, förfest hos mig sen ner på Hearbreak. Var väl inte så där jätte kul ute men det var okey. Var trevligt att Jennifer följde med ut för en gångs skull :P


Vaknade på lördag morgon och hade lite huvudvärk men inte så farligt. Hade natt besök som sov på soffan, ville inte väcka dom så jag gick över till Emma en stund och kollade på tv. Efter ett tag tyckte jag att det var dags att ta tag i dagen, hehe. Jag och Mia kollade lite på tv, käkade och färgade mitt hår. Sen skjutsade jag hem henne och åkte till mamma för att kolla om Musse var ute och inte hade skitit ner hela huset. Kl 20 ca var jag hemma igen, gjorde mig ordning och kollade lite på melodifestivalen, bra låtar det var med i lördags men dock fel låt(ar) som gick till Globen kan man tycka. Och vad faan hade Agnes på sig? Efter ett tag dök Jennifer upp och Emma kom vid 21 tiden i morgonrock :P Vid 22 kanske kom Frida och Gulfi.

Det helade slutade med att vi inte gick ut utan kollade på film i party kläder och party sminkning. Hehe, vi var så slut sen dagen innan. Frida och Gulfi gick ut nyktra för att kolla in någon grej som var på O'learys.


Söndag morgon så vaknade jag av att solen lyste in i ansiktet på mig. UNDERBART! En perfekt dag för lite shopping tyckte jag och tog mig snabbt ur sängen. Började med lite frukost framför tv:n och sen gjorde jag mig klar för att åka ut till Valbo. Gick runt där i några timmar och gjorde väl av med lite för mycket pengar än vad jag hade tänkt men det gör inget för jag är hur nöjd som helst med sakerna jag köpte (kommer bilder på det sen). Efter det åkte jag hem, hänge upp grejerna i garderoberna, fixade med grejerna från IKEA och tog det lugnt.. Mia och Josefin kom förbi en stund vid 18 tiden sen åkte jag och hämta Syrr i Skutskär, vi gick på bio. Män som hatar kvinnor, HUR BRA SOM HELST! Ganska hemsk men hur bra som helst, man satt på spänn hela tiden och man var så nyfiken att man inte kunde sluta kolla.


Min söndag var den bästa dagen jag haft på länge! Hade en dag för mig själv, jag älskar att kunna vara själv och göra saker själv. Fy fasiken vad jobbigt det måste vara att hela tiden vara beroende av någon annan person bara för att man inte kan göra saker själv. Att inte kunna vara själv måste vara ett stort handikapp, det tror jag iaf som älskar att kunna vara själv :P hehe.




Min goda "dagen-efter-jag-ska-festa-ikväll-igen" drink :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback