Varför inte bara vara?

Usch! Känns som jag varken vet upp eller ner... Känner massa press och "ångest". Beslut som ska fattas och jag kan verkligen inte tänka klart. Problem är till för att lösas sägs det men måste det vara så förbannat jobbigt fram tills dom löst sig?

Vill resa bort, själv. Åka bort helt själv i en vecka, få rensa huvudet på massa tankar och försöka se klart, fatta dom rätta besluten och se till att allt blir bra och ta reda på vad jag vill.

Orkar inte det här nu, kan inte alla tankar, all press och "ångest" bara försvinna. Hur ska jag kunna bry mig om mina nära och kära när jag knappt orkar med mig själv och mina problem? HELVETE!

Vad ska jag prioritera först, hur jag mår eller hur du mår? En klok tjej brukar alltid säga till mig att man alltid ska sätta sig själv i första hand... Men gäller det även fast det kanske sårar någon annan?

Hur ska detta lösa sig?





För att du skall få andra att må bra, så måste du själv må bra först...så ja sätt dig alltid själv i första hand, det sårar bara den andra en liten stund istället för att ha egen beslutsångest en lång tid.

2009-06-03 // 15:53:58

Ta hand om dig snuppan. Kram

2009-06-04 // 11:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback