Midsommar

Ja, nu var det helg igen. Slutar kl 15 idag som vanligt dagen före röd dag och aftons dag. Idag ska jag ner på stan och kolla en snabbis, måste iaf köpa plåster och tops. Sen efter det åker jag nog hem och gör mig klar med sminkningen, åker ut till Anneli (pappas sambo) i Furuvik, fikar lite och grattar henne eftersom hon fyller år imorgon. Grattis :) Efter det åker jag hem, på med party klänningen och high heels för att invänta Josefin och börja förfesta. Blir utgång ikväll, första gången jag är ut på en torsdag sen i julas. Shit, typ ett halvår! Blir nog skoj, frågan är bara hur många går ut dagen före midsommar? :S Men skit samma, jag och Josefin har alltid kul ändå.


Vad ska Mimi göra på midsommar då? Jo, vid 11 tiden sätter sig Mimi och Hanna i bilen för att åka till Järvsö och ha myspys med kubb, badminton, båt åkande och alkohol i deras stuga. Blir skönt att komma bort från Gävle, och förhoppningsvis träffar vi massa trevliga människor där. Sen åker vi väl hem runt 15 tiden på lördag och vad som händer på lördag kväll är fortfarande oklart. Vi får se helt enkelt.
En sak som jag ska testa imorgon som jag aldrig gjort... Plocka 7(?) olika blommor och lägga under huvudkudden o se om jag drömmer om min drömprins. Visst är det midsommar natten man ska göra det?



Imorgon är det bara en vecka kvar tills jag och Josefin åker till Turkiet, åh vad jag längtar! Ska bli så skönt att få komma bort, speciellt när det är med Josefin :P Tvekar inte en sekund på att vi kommer ha det så underbart och roligt. Det tråkiga är väl att vi missar både Tibro SM och Uddevalla VM, men skit samma. Det kommer ändå att bli nästa år också. Och ni som inte fattar det så är det självklart cross jag pratar om :)


Gud vad länge jag har lovat att det ska komma upp bilder nu, men snart är det dags. Har hittat på minneskorts läsaren så nu jäklar ska alla bilder in på datorn. Dom kommer väl upp idag eller senare i helgen.


BTW! Jag har börjat käkat lite tabletter som ska öka förbränningen, är det någon som vet om man kan dricka alkohol samtidigt som man käkar LepigenX utan att det ska bli nå knas? Förresten, snacka om att dom här tabletterna är kanonbra! Jag har ju bara käkat dom i två dagar så förbränningen vet jag inte riktigt men man blir pigg och glad som bara den kan jag berätta och det kan ju verkligen behövas när det är sånt här väder :P

Ha en underbar midsommar alla glad människor!



Happyface? :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback