Grattis till alla studenter i Gävle!


(Underbara HP3a, studenten 2008.06.13)

Ta vara på den här dagen, once in a lifetime! Hoppas ni får en underbar dag fast vädret är som det är...

 
 
(Inte säker om det är rätt "låt" eftersom jag inte har ljud på datorn jag sitter vid)

Refräng x 2.
Ni har tagit studenten, ni har tagit studenten
Ni har tagit studenten, fyfan vad ni är bra
Ni har tagit studenten, ni har tagit studenten
Ni har tagit studenten, fyfan vad ni är bra


Vers.

Har suttit fast i tre år, men nu så är det slut

Nu ska ju alla samlas, och gemensamt springa ut

Och mötas av familjen med blommor och paketer

Nu mår ni som en unge som får tända på raketer

Sen ska ni åka cabbe, och skrika som jävla dårar

Tanken av halsbränna, den ger er kalla kårar

Sen bär det av till hemmet, för festlig mat och skumpa

Och senare på kvällen ska alla skaka på sin rumpa


Ni har tagit studenten, ni har tagit studenten

Ni har tagit studenten, fyfan vad ni är bra

Ni har tagit studenten, ni har tagit studenten

Ni har tagit studenten, fyfan vad ni är bra
___________________________________________________________________________

Idag blir det fullt upp, ska snart rusa från jobbet och kolla när Moa m.f. springer ut från Borgis... Efter det blir det till Polhem, kolla när Mia m.f. springer ut, sen köra runt dom i bilen (kallt!), vidare till två mottagningar och fira vidare men sen efter det så blir det hem i lung o ro, tvätta och städa ska jag göra :P Till alla vänner som jag inte hinner träffa...
GRATTIS SÅ IN ÅT HELVETE! Fan vad ni är bra.
Sen imorgon går lillebror & lillesyster ut 9an och det ska SJÄLVKLART firas, dom är så duktiga. Sen efter det är de sommarfest med jobbet, fyfan vad vi är bra :P Kommer bli kanonkul! Och på söndag ska jag fira farmor som fyller 74(?) sen är det äntligen avslappning... Blir soffan resten av kvällen.

Ha en bra fredag allihopa, hinner inte skriva mer idag skulle jag tro.
Puss!



Hoppas du får en bra dag och att solen skiner hos dig också.

2009-06-15 // 11:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback