Ett år har gått


Ja, nu är det snart ett år sen vi sprang ut på trappan på Borgarskolan och skrek oss hesa. Vilken underbar dag det var, får en sjukt härlig känsla i kroppen när jag tänker på det. Det ända jobbiga var att vi splittrades, underbara HP3a.

Men vad har jag hunnit gjort det här året sen studenten då?


•        Hoppat fallskärm

•        Fått fast anställning och bytt tjänst en gång

•        Vart på roadtripp

•        Flyttat till större lägenhet

•        Köpt en ny bil

•        Vart utomlands tre(?) gånger

•        Firat nyårsafton utomlands

•        "Krockat" bilen en gång (gamla bilen)

•        Haft otroligt roliga utekvällar

•        Fått glasögon på hel tid

•        Vart på Gotland under Stockholms veckan med brudarna

•        Sett tjurfäktning

•        Vart lucia på Stockholms slott

•        Spått mig för första gången i mitt liv

•        Målat om hemma första gången i mitt liv

•        Piercat mig två gången

•        Börjat att seriöst fundera på vad jag ska göra med livet

Säkert massa mer men inget som jag kommer på nu.


Vad ska jag göra fram tills 2010?


•        Turkiet den 27/6  med Josefin.

•        Letar ny bostad, min egna bostad och absolut ingen lägenhet.

•        Se till att sätt mig själv i första hand och ta tag i problemen som finns.

•        Börja bli mer ekonomisk

•        Kommer spendera jul & nyår med underbara människor på ett härligt ställe.

•        Ha semester och koppla av totalt.

•        Fallskärmscertifikat(?) någon som har lust... Vill inte gå själv ju =/

•        Fylla 20 och kanske ha en riktig sommarfest

•        MÅ BRA OCH TA VARA PÅ LIVET!



Svar. vad bra, varsågod :)

Då måste man ändra lite in själva koden till videoklippet. Du ändrar de jag strukit under till 25 så ska bara remsan komma med :) Hoppas du förstår annars så säg till så gör jag ett inlägg om de där jag kan förklara med bilder och så :)





<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3WkXPPLiZOY&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3WkXPPLiZOY&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

2009-06-10 // 11:05:09

Svar. ja jag känner också ibland att det står någon bakom mig som är något längre och då tänkte jag alltid att de är min bror men när jag vänder mig så är där ingen, vi funderar också på om det kan vara min farbror som gick bort för ca 4 månader sen, men han skulle aldrig väcka oss mitt i natten liksom, och sen så har han gått över till andra siden det är bekräftat av en så som kan sånt men de kan ju komma tillbaka :P

2009-06-10 // 13:21:28

Ja, mycket har hänt på ett år. Men det har det ju gjort för dig också ser ja ;) Mer saker än för mig ser det ut som. Lite mer äventyrliga i alla fall :P

2009-06-10 // 21:12:28

Hey sweety! När blir det date då =) Du kan ju adda mej på msn. Hoppas allt är bra kram

2009-06-11 // 00:31:50

låter bra.

2009-06-11 // 10:30:27

Du de där med att du krocka bilen .. de väcker lite minnen.

2009-06-12 // 11:00:20
» Mimi

Haaha, men det gjorde jag ju under skoltiden, har gjort det en gång till sen vi slutade... Haha :P

2009-06-14 // 19:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback