Ingen telefon och tunnhårig

Ja, igår vart det utgång för mig, Emma och Amanda hade hur kul som helst dansade, lagomt halv fulla och skrattade hela kvällen.
Men typ 01.30 är det folk som står och knuffas runt på dansgolvet och vi hamnar mitt i, vi var som bollar i ett flipperspel.
Men en korkad brud som inte fattade bättre tyckte självklart att det var mitt och Emmas fel och tyckte inte vi skulle vara där men vi hade lika mycket rätt att vara där som hon så vi stod kvar och dansade men eftersom hon inte fattade bättre och var tvungen att skäma ut både sig själv och mig hoppar hon på mig sådär ligger jag med en henne över mig. Efter ett tag kommer vakterna och ska släpa ut henne som ligger över mig men samtidigt som vakterna tar tag i henne tar hon tag i mitt hår så när hon släpas så släpas jag med i mitt hår. Förstår bara inte, vill man göra illa någon sliter man väl inte någon i håret? :S

Men men, då när hon hoppade på mig tappade jag väskan och min plånbok + telefon försvann körkortet hittade Emma i en papperskorg på toaletten men visakortet och telefonen är fortfarande borta, jätte tråkigt! Men förstår inte vad man ska med en 3 år gammal telefon med kontantkort eller ett spärrat visa kort till.. Men ska köpa ett nytt startpaket och använda ett tag tills jag får tillbaka mitt nr och en telefon borde någon kunna låna ut, Emma har ju min reservtelefon eftersom hon söp bort sin egen för en månad sen. Men så ni vet, går inte att nå mig på det gamla numret.. Har ett nytt tillfälligt nr nu, so you know!

Och OM någon skulle höra något om min telefon får ni gärna hojta till :) Telefonen i sig är ju inte värd mycket men det är så drygt att alla nr och allt försvinner..



Ha det bra!


Bara satt du vet så va det inte tre st som flög på dig, det var bara en. Fattar inte vad du fick det i från?! Du kanske va för full...

2009-01-12 // 00:01:47
» Mimi

Ber om ursäkt om det framgått att det var tre stycken som flög på mig, det var en som flög och dom andra två skulle på mig när jag hade den andra över mig.. Visserligen kanske det bara var mer pinsamt för dom två, men vad vet jag?

För full var jag inte men det kan ha blivit missförstånd mellan dig Anna och min formulering i inlägget!

2009-01-12 // 09:11:29

Du Mimi har verkligen formulerat allt fel! Hon som du kallar "flodhäst" flög på dig, ingen annan petade på dig. jag va där och såg allt. vet mycket mer om händelsen än du tror, även om borttappade saker... Kanske finns en möjlighet att få dina saker tillbaka men då krävs det en jävla ursäkt till min vän enligt dig "flodhästen". tänk på saken det kanske är värt att uppföra sig nån gång ibland..

2009-01-12 // 15:52:08
» Roza

Vilka sötnosar! Skulle vara bra mysigt att ha en sån hemma att gosa med ^^

2009-01-12 // 16:24:47

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-12 // 16:26:39
» Mimi

Du som är anonym, du kan gärna maila mig så kan vi ta det där?! [email protected] (ska vara ett bottenstreck mellan mimi och bodin)

Känns bara pinsamt om vi ska sitta och tjaffs om vad som hände och inte på en blogg, kan jag tycka.

Du får gärna kontakta mig på mailen så kan vi diskutera/prata mer om saken.. Thanks / Mimi

2009-01-12 // 16:45:54

Jag hittade din mobil på dansgolvet men jag tänker inte ge den till dig personligen, vilket du kanske förstår. Har ju hittat den inte tagit den..

2009-01-12 // 21:31:22
» Mimi

Gör såhär, gör en ny mailadress som inte kan kopplas till dig och maila mig ist.. Ja, du hittade den och skulle vara tacksam om jag kunde få tillbaka den. Maila mig ist så kan vi komma överrens om något där. [email protected] (bottenstreck mellan mimi och bodin)

2009-01-12 // 23:02:28

Kan ju lämna den på polisstationen lika gärna.?

2009-01-13 // 18:45:55
» Mimi

Det kan du också göra.. Ringer dit och kollar efter den, imorgon? Tack för att du lämnar tillbaka den!!

2009-01-13 // 21:06:24

om jag hinner imorrn. det visar ju sig om du ringer å kollar.

2009-01-13 // 22:33:21
» haha

Sexiga nakenbilder du har på dig själv på telefon ;) eller inte !!!!

2009-01-14 // 03:20:53

vafan håller folk på med?? Mimi vet du vem det är som har gjort det nu eller? har du fått tillbaka mobilen?

puss å kram

2009-01-21 // 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback