Fuerteventura inlägg 2

Nu är det bara imorgon kvar sen åker vi hem. Haft en toppen resa, lite lite sol kanske men det gör inget. Haft totalt 3 ½ dagar sol och regn en dag sen har det vart lite mulet till och från. Nyårsafton var jätte bra, låg på stranden på dagen sen var det 5 rätters middag och massa trevligt.
Somnade i solen imorse och vaknad efter 2 timmar och då hade jag haft halva ansiktet i solen hela tiden så jag har bränt mig på halv sidan, ser ju inte skit snyggt ut :P
Har vart en toppen resa hittills med sol, skratt, shopping, god mat och alkohol.

Ha en toppen lördag för det kommer vi ha iaf :)

Emma, länge sen jag hörde något nu.. Lever fiskarna än? Börjar bli lite orolig.. :P

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback