Helgen

I helgen har det vart fullt upp.. I Fredags efter jobbet vart det städning och tvätta all tvätt, höll på fram till kl 21 kanske!? Efter det så satt jag och Emma hemma hos mig och var helt döda men bestämde oss för att gå till Interpool och ta en öl, även Cajsa och Donna hade sin 20 års fest där så kunde man passa på att gratta dom. Efter mycket om och men fick Emma med mig ut på Slick, nykter och i t-shirt och jeans (kommer inte ihåg sist jag hade det på krogen). Hade faktiskt ganska kul, men alla som är fulla blir ju så dryga bara för att man själv är nykter. Sen gick vi bara hem och sov.

Kl 11.00 ringde klockan i lördags, upp och göra sig i ordning inför vad som komma skall. Satt mig i bilen kl 13 ca för att åka till Furuvik och möta upp pappa o familjen för att åka vidare till Uppsala på bröllop, Annelis bror Peter och Angela som skulle gifta sig. Bröllopet var ett litet och jätte fint, träffar ju inte dom från Uppsala så mycket, ca 3 år sen jag träffade dom sist. Mycket trevligt att få träffa dom igen. Ungefär vid 18 tiden fick jag smita där ifrån för att ta mig hem till Gävle igen och till Amanda och Denice 20 års fest på Maxim, hur sjukt bra kväll som helst. Ni lyckades grymt bra tjejer! Hoppas ni hade lika roligt som vi hade :)

Söndagen, vaknade med jobbig huvudvärk och torr mun. Hela söndagen spenderades på soffan nästan. Emmas jobb ringde och väckte henne vid 8 kanske så hon fick åka och jobba en stund, hämtade henne på jobbet, köpte mat och tillbaka till soffan som vi låg på till ca 21 igår :P

En toppen helg vart det!


Ingen som är sugen att gå på Melodifestivalen i Leksand på lördag?

Har två biljetter över, 490 kr/st. Hör av dig isf... Läs med HÄR.


Födelsedags barnen


hehe jadu

2009-02-18 // 11:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback