Ett tråkigt bara text inlägg

Idag har det inte hänt något speciellt.. Sov hos mamma inatt med små bröderna, jobbade till 17, gjorde nagalar vid 17.30, kom hem och fick sällskap av Syrr & Sandra sen när dom gick så kollade jag på Sverige värsta bilförare.. Fyf*n vad roligt det är, jag sitter och garvar för mig själv så jag nästan grinar :P
Imorgon blir det nog en utgång, sista helgen av frihet för mig och Emma sen börjar kontraktet att gälla (ni får se på söndag vad det är).
Vi skulle ju åka båt på lördag hade vi typ bestämt (typ kryssning) men då kom raketforskaren Emma på att hennes bror och syster fyller år och att hon måste fira dom, YIPPIE! Tyckte vi kunde ta med dom på våran fyllekryssning men njae, tydligen inte ;P hehe.

Imorgon i dagens Mimi & Emma kommer det vara en bild extra, en bild säger med än tusen ord :) Egentligen är det väl så att jag och Emma inte träffats så mycket den här veckan som vi brukar göra och därför kommer jag inte på något roligt Mimi & Emma så får ta och visa lite bilder på våran tid tillsammans sen i somras.

Good night!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback