Tisdag 15/12

humör:  Mår bra
plus:  Att jag hittade på mitt försvunna pass som jag börja leta efter i sista minuten.
minus:  Halt på vägarna = längre tid att ta sig fram
kläder:  Ljus/mörka jeans, ”rosa” tröja och svarta stövlar
frisyr: Utsläppt och lite” frissy”
parfym:  Blåa Britney Spears, idag igen :P
ont:  På dom fingrarna jag bitit av naglarna jätte långt in
vill ha:  Kupévärmare
köp:  Julklappar
planer:  Jobba, stan med syrr och handla julklappar
måste:  Köpa alla julklappar
ser fram emot:  Dagen med syster
person:  Mig själv!



Tur att du hittade passet gumman, tråkigt och fått stanna hemma.........;)

2009-12-16 // 08:59:01
» Mimi

Kan man verkligen säga.. Ren tur att jag hittade på det också :P hehe.

2009-12-16 // 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback