Tänka sig..

Såg nu när jag loggade in på bloggen att jag har skrivit över 500 inlägg nu och har haft bloggen i över 2 år. Helt sjukt! Kommer ihåg när jag gjorde den, var hemma från skolan och var sjuk med min lillasyster. Första inlägget hette "Underbart fri" och om hur skönt det var att vara ensam.. Tänk att jag känner precis likadant nu efter 2 år :P Shiiit vad tiden går, snart sitter man där på sitt ålderdomshem och tänker... "Det var bättre förr!" Haha. Aja, det ända jag vet är att jag ska leva livet fullt ut tills den dagen jag rammlar av pinnen :P



Hihi näe det är dom inte. det är för kallt att ha dörren öppen och stänger man den så glömmer man lätt bort att dom är där ute :D men dom får gå ut lite då och då för lite luft :D hihi. nu sitter dom mest och kollar ut genom fönstret. den nya soffan går ju så dom kan sitta och se ut :D

2009-12-10 // 12:12:54

julklappstipsen??

2009-12-10 // 13:52:44
» emma

hahahha snygging

2009-12-12 // 23:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback