Onsdag 16/12

Våran hjälte! (Sätt på ljudet!)


humör:  Trött och seg
plus:  Inte många julklappar kvar att köpa.
minus:  Att min säng var för jäävla skön i morse
kläder:  Ljus/mörka jeans, linne och randig tröja
frisyr: Utsläppt och tråkigt
parfym:  Blåa Britney Spears, no shit?
ont:  Ingenstans.?.
vill ha:  En Iphone :P
köp:  Julklappar, idag igen
planer:  Jobba, Valbo med syrr o handla julklappar, träning
måste:  Äta mat, sjukt hungrig :P
ser fram emot:  Var väl en dum fråga? Om en vecka nu ligger jag på stranden!
person:  Anders Timell så fick mig att asgarva imorse



tack..



men du har ju en fin en ;)

2009-12-16 // 13:50:18
» Mija

HAHAHAHA jag dör ! tackfilm :D jag trodde att det var en trailer på en ny film så dyker det upp en bild på dig !

2009-12-17 // 00:59:10
» Mija

HAHAHAHA jag dör ! tackfilm :D jag trodde att det var en trailer på en ny film så dyker det upp en bild på dig !

2009-12-17 // 01:04:11
» Mika

sv: Ikea :)

2009-12-17 // 12:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback