Fredag 11/12

humör: DET ÄR FREDAG och Idol final!
plus: Det är fredag?
minus: Att jag fick åka buss imorse, lämnade bilen på jobbet igår.
kläder: Lite trashiga jeans, vitt linne och t-shirt från Kan Dee
frisyr: Lite halv fuff
parfym:  Blåa Britney Spears
ont:  Ingenstans men skulle haft ont om jag var lika klantig som Josefin
vill ha:  IPHONE
köp:  Jacka, papper och chips till Idol
planer:  Jobba, Valbo, Mysa, Idol, ?
dagens måste:  Tvätta bilden
ser fram emot:  Kvällen
person:  Min syster för hon är bäst!



svar: haha ja !

2009-12-11 // 13:47:52

Hahah, man blir som man umgås ;)

2009-12-11 // 15:06:26
» moa

har jag gjort nått speciellt för att bli lite mer bäst än vad jag redan är..?

2009-12-12 // 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback