Love is a bitch

Du är kär när
..du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
..du kan läsa sms från personen om och om igen
..du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne

..du bara av att höra hans/hennes namn börjar du le
..du kan sakna personen, fast ni precis har träffats
..du börjar lyssna på låtar som påminner om personen
..ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen
..du älskar att känna personens lukt
..du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
..medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på.

Så, vem är din kärlek? :)

Jag känner, jag känner, jag känner.
Varför och exakt vad?
Vill inte!?



Hej!



ja det är jätte tråkigt tycker jag med!

Vi måste ses. jag är ledig så säg bara till!!!

kan ju iaf ses över en fika eller nått!!!



Jaa jag vet nog vad du menar och jag hatar när andra går runt och snackar och berättar om det... suck för folk säger jag bara :P men tack ;)

Har inte velat sagt det än pga allt som kan hända osv. plus att sebbe tycker det är lite jobbigt att berätta för sina vänner så då väntar jag med, för annars pratar alla om det och då får dom veta det av nån annan så som du har fått nu.. inge kul sen att berätta heller ;) haha..



kram(acceptera inte meddelandet så alla ser )

2009-12-07 // 19:25:08

haha av en slupm. ;)



ja men absolut! Ha det bra så får vi bestämma en dag :D

2009-12-07 // 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback