Alla dessa mobiltelefoner

Börjar bli läge för mig att köpa ny telefon eftersom min tydligen lever sitt egna liv... Men hur ska man veta vilken som passar en själv? Finns ju en djungel av dom! Jag vill ha en med touch eller både och, inte för stor och tung, helt ok kamera, kan användas som "dator", lyssna på musik och den ska inte vara för svår att använda. Den jag helst vill ha är ju en Iphone men dom kostar ju en halv förmögenhet så tyvärr får jag nog plocka bort den från första platsen.

Någon som har något tips på en bra telefon som uppfyller mina "krav"? :)


Dessa är några som jag fått lite intresse av...



kanske nått man kan önska sig i julklapp

2009-12-01 // 10:08:35

gå ner och prata med sebbe på TM :D han vet nog!

2009-12-01 // 10:36:43

Jag har en xperia och de är helt okej fast de är mer en "affärstelefon" änn en "lektelefon". Beror ju lite på vad man vill ha den till, killen har iphone och han är super nöjd eftersom då kan han spela spel och greja som inte fungerar lika bra på den som jag har :)

2009-12-01 // 18:33:41

jag har sony ericsson satio, om du vill ha mobil med sjukt bra kamera och enkel touch så är det guldvärd! Kameran är skitbra, det är helt ok ljud i den på högtalare när man spelar musik, fats kunde vara lite bättre. den är snygg tjockare än iphone. Men helt enkelt en guldkameramobil!

2009-12-01 // 23:20:54
» Anna

2009-12-06 // 02:17:08
» Anna

Jag har precis köpt en iphone och jag måste säga att jag är sjukt njöd. Du kan använda den till allt och den är lätt att lära sig. Dock kunde det varit bättre kamera, annars kan jag inte hitta några nackdelar med den.

2009-12-06 // 02:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback