Vilken underbar helg

Jag och Josefin tog det lugnt i fredags, kollade på Step up, en av världens bästa filmer. Kom väl i säng vid, 02.00 kanske. Vaknade på lördag morgon av min väckarklocka som Josefin hade bredvid sig, hon vill inte vakna iaf :P haaha, gud vad jag skrattade när hon skulle stänga av den. Jag hoppade in i duschen medans Josefin fick dra sig en stund till. Ante kom och hämta upp oss och all vår packning vid 12 tiden kanske sen åkte vi vidare hem till honom en snabbis och sen till Bomhus för att hämta Jonten.. Åkte från Bomhus vid 13 ca. Kom fram i Uppsala, skulle shoppa men vart inte så mycket shopping. 2 par skor, 1 väska, 1 plåtis plånbok (min försvann ju när dom hoppade på mig på hangloose), lite hårspray och liknande. Tråkigt att vi inte hann shoppa mer, var verkligen på shopping humör.

När vi kom till bilen stod Lars, Martin och någon till där... Hade redan börjat druckit öl, fyfan :P Åkte hem till Jocke och gjorde oss klara för vad som komma skall, började förfesta och sen åkte vi ner på krogen. Kl 23 åkte vi ner på krogen, förstår inte riktigt det dära med att gå in så tidigt på krogen, här hemma går vi väl ut mellan 00-01 och då stänger dom 02 men i Uppsala stänger dom
03(?) och vi skulle gå ut kl 23, 4 timmar på krogen känns sådär kan jag tycka :P

Men hade en mycket trevlig kväll och hem & ditfärd. Tack för en trevlig helg allihopa!


Har precis vart och "lunchat" med Josefin, hon käkade en banan medans jag knaprade på ett äpple. Satt ute i solen med solbrillor och stekte, vilket underbart väder! Me love!!

Ikväll blir det gym med Josefin, Jonten och Ante. Jag och Jossan ska börja gym 3-4 gånger i veckan nu. Josefin och Jonten jobbar ju på Korsnäs brandtjänst(?) så dom går gratis så hänger jag och Ante med på ett litet hörn ;P


Ha en underbar dag i solen.


Bilder sen helgen kommer senare när jag hittat min vän kamerasladden (:



Va härligt med lite shopping! Du verkar ha haft en super helg :D

2009-04-06 // 13:13:17

Nu finns det en tävling i min blogg som du inte vill missa! http://juicyphine.blogg.se/2009/april/bloggdesigntavling.html kan du gå in och kolla på och även delta i tävlingen! Du behöver inte gå med i massa onödiga gratishemsidor etc, bara skriv en kommentar :).

2009-04-06 // 13:20:26
» Linn

låter som du haft en nice helg bruden ;)biffen du kmr bli nudå näre blir gym 3-4 ggr i veckan, kör hårt ;P

2009-04-06 // 15:25:14
» Linn

ooh heta brandmän säger man inte nej till i första taget ;) Absolut är jag på! Fan va kul med bowling. Jag har iofs tävling i helgen, men är i Söderhamn så åker hem mellan matcherna. Vi får höras mot helgen :)

2009-04-06 // 19:23:24

Kul :) Lycka till!

2009-04-06 // 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback