Sommar

Sommaren och semestern är på g och jag har redan hela semestern bokad typ :P Finns så mycket jag vill göra, ska nog åka utomlands minst en vecka, fylla 20, åka på roadtrip och mycket mer :P

Jag vill åka till High Chaparral, Kålmården, Smögen, Halmstad, Göteborg, Gröna Lund (endast för nya berg och dal banan), är sugen på att åka till Malmö, Danmark också. Hur ska jag hinna med allt? Blir nog en 10 dagars roadtrip i sommar brudar, minst :P Antar att dom man åker med också vill se massa olika saker. Kommer få fullt upp med andra ord.

Vill ju hinna med och ta fallskärms certifikat också :P


Som sagt, HUR FAN SKA JAG HINNA MED ALLT PÅ 4 VECKOR?



Lite bilder sen sommaren 08.

   
Gotland
 
Roadtrip
  
Sudenten
 
Madrid
 
Fallskärm



Jaa, vi måste verkligen ses mer! förstår inte varför det blir så sällan nu förtiden? :/ haha. ja, tänk vad många gånger vi hört det. helt sjukt :)

2009-04-08 // 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback