Myspys helg

Ja, haft en otroligt mysig helg. Började i fredags med att vi inte kunde bestämma oss för vad vi skulle göra så det slutade med förfest hos Julle och sen vidare till Heartbreak. Var väl så där med folk ute, inte roligaste kvällen precis. Och jag som vanligt fick en snilleblixt och bestämde mig för att sätta klackarna i backen och gå hem. Uppe på söder träffade jag på Mia och Jennie satt i bilen med dom och snackade lite skit en stund innan jag skulle gå hem. När jag sitter i bilen märker jag också att Josefin har fortfarande sin telefon i min väska, toppen! Men ca 3 min efter att upptäckt det så ringer hon och frågar vart jag är och berättar att jag sitter i bilen på söder och kollar ut genom fönstret och vilka ser jag inte dådå? Jo, hela gänget :P Vi eller dom, bestämde att vi skulle gå hem till mig och "efterfesta". Vid Cheers på söder börjar Martin spela mongo och jag lekte att jag var hans assistent, huuur kul som helst. Fyfasiken vad jag skrattade, undra om folk trodde på det? Martin spelade grymt bra måste jag säga :P Lite längre upp stötte vi på ett gäng idioter vilket jag skämdes fruktansvärt över, fega jävla idiot! Men känns skönt att du inte lyckades förstöra våran kväll iaf.

Vaknade upp på lördag och var väldigt trött, men hade ju besök på soffan över natten som kom in o hoppade i sängen så man inte kunde sova :P Vart att vi åkte hem till Josefin efter en stund och käkade på 9:an, åkte och kollade på hästhoppning och sen lagade vi tacos. Vart ingen utgång utan bara mys framför tv:n. Somnade någon gång mellan 03-04 och vaknade vi ca 9-10 på morgonen, har inte vart så mycket sömn denna helg men en otroligt härlig och mysig helg.

Söndag så åkte vi hem till Josefin och hämtade upp B1 och B2, åkte till Skutskär och kollade cross och sen vidare till piren, satt i solen och myste. Sen vart det film på min soffa och ännu mer mys :P Bara massa mys hela tiden ;P

Tack till er 3 som gjorde den så bra!



Och du, tack! Känns så skönt att få konstaterat att jag har haft rätt om dig hela tiden. Du har inte förändrats ett skit, du är samma skrot och korn och kommer alltid vara det! Som du gjorde gör man inte, så fruktansvärt pinsamt. Det roligaste utav allt, vad vart bättre? Det ända bra med det som hände var att jag fick se vem du egentligen är, en liten människa med ytterst lite vett i huvudet.





Have a nice day!



» F

hårda ord

2009-04-20 // 17:07:00
» Mimi

Sv: Ja, men måste man hålla på och slåss så kan man ju inte ha mycket vett i huvudet, eller hur? Snacka om att idiot förklara sig själv, gång på gång.

2009-04-21 // 08:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback