Motorcross

Var ett tag sen jag var och kolla på cross, börjar bli sugen på det. Har vart på ganska många cross tävlingar eftersom min bror kör cross och min förra pojkvän som jag träffade i ca 2 år också körde cross.

Jag vet inte vad det är men jag tycker det är så sjukt kul att kolla på det, älskar ljudet i starten och spänningen/nervositeten man får i kroppen utav att kolla på det. GAAAH, känner jag i kroppen nu... Ska nog se till att dra med mig någon och åka och kolla på någon sm tävling så fort dom börjar dra igång.


Förstår inte hur jag kunde vakna imorse och känna att jag var sugen på att kolla på cross, jag är lite knäpp ibland :P



Bilder tagna från bror, Markus Lövgren till vänster och Max Nyberg till höger.



» moa

första tävlingen ihelgen! skurra :p

2009-04-14 // 17:19:50

COOLT! :D

2009-04-14 // 21:21:32
» Kim

Stay Sweet! Blir titta på i Skutskär i helgen!

2009-04-16 // 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback