Hästhoppningsdans

Som sagt, vi var och kollade på hästhoppning i lördags och tydligen har Josefin börjat tyckt att det är jätte intressant.

Början av mitt och Josefins samtal igår kväll
M - Vad gör du?
J - Kollar på hästhoppning på tv.
M - Är du seriös?
J - Ja, det är intressant det här.
M - HAHA, du är rolig du.


Mitt och Josefins samtal nyss på min rast

M - Vad gör du då?
J - Är hemma.
M - Ligger du på soffan?
J - Ja, jag kollar på hästhoppningsdans.
M - Ta det där en gång till...
J - Ja, hästarna hoppar och dansar. Dom liksom dansar, hästhoppningsdans.
M - Dressyr menar du?
J - Ja, precis.
M - HAAAHAHAHAHA!


hahah :D

2009-04-20 // 22:21:09

Haha =)JAgmen jag kan inte alls mycket on hästa ;) Men den här veckan har jag lärt mig massor om hästar, tack vare dig stumpan :)

2009-04-21 // 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback