Fjärilar i magen?

Igår vart det ut till Valbo efter jobbet med Maria och impuls shoppade två ny vår skor och sen vart det inte så mycket mer. Efter det åkte jag hem, kollade lite på tv och duschade. L kom förbi runt 21 tiden och kollade på Twilight, fick hem den från CDON igår. Den är så bra!! Bra film, underbart sällskap och mys... Bättre tisdag kan man nog inte ha. Förstår inte vad det är men på något sätt lyckas du gör så att det känns som jag har 1 miljon fjärilar i magen, känns som jag är 5 år och det är kvällen före julafton... Lite läskigt känns det men samtidigt grymt härligt.


Josefin vad ska vi hitta på för bus på lunchen idag då? Regnar ju ute typ... =/


Idag blir det nog att tvätta lite, städa och ska nog ut i till Valbo igen och köpa lite kläder denna gång :P Känns som 68 par skor räcker, haaha. Undra hur många det skulle vara om jag räknade in innebandy skorna och liknande. Usch, förstå hur mycket pengar det är. Skulle lätt täcka min fortkörningsböter som jag fortfarande har grym ångest över. Snacka om att kasta pengarna i sjön!

Imorgon är det sista april också, vad faaan ska man göra då? Jag har trott att inte jag vart hemma på sista april på 3-4 år men kom precis på att förra året var jag ju hemma, vi var ju ute på Gåsholma och festade. Men innan dess var det nog 3 år sen. Men ändå, vad gör man inne i Gävle på sista april? Jag vill åka BORT! Kan ingen röva bort mig och Josefin bara över en natt och göra nå skoj!? :P Hoppas det blir Grönan i helgen så man har något att se fram emot denna långhelg.



Hoppas ni får en underbar dag! 


 
Bilder sen sista april förra året ute på Gåsholma.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback