(:

Snart helg, ca 4 timmar kvar på jobbet sen går man hem. Jätte skönt ska det bli. Men jag tycker det känns som torsdag idag, veckan har vart för kort men inte klagar jag inte :P

Idag blir det grillning med J, L och M nere vid piren i Furuvik. Kommer nog blåsa sket kallt men vafaaan, får väl åka hem och värma oss efter. Man behöver jag bara vara där en stund :P Självklart är ju ölen/cidern också med så lite värme får man ju. Känns som det kommer bli en härlig kväll, ganska skönt att inte gå ut o så... Men man vet aldrig, får se vad som händer :P

Imorgon har jag inga planer, ska nog till Valbo och shoppa lite på dagen sen blir det väl utgång kan jag tänka mig. Iaf enligt mina planer :P Hoppas bara Josefin får ledigt från jobbet imorgon, jobbar 7-19 och vad ska jag göra utan henne i 12 timmar? Ajaa, är väl tvungen att hitta något sätt att roa mig på :P Bowling med Jennifer kanske, har du tid min sköna?

Ha nu en underbar dag i solen så kanske vi hörs senare, hehe.

Bjuder på lite bilder sen dom senaste helgerna.

    
    
    

Vad skulle jag göra utan dig stumpan?


Tack för en toppen helg stumpan!

Vad söt du är, du skulle nog klara dig utan mig, men vad tråkigt allt skulle bli då :S Jag hoppas du vill leka med mig nästa helg med :)

2009-04-19 // 20:36:40
» Mimi

Klara mig utan dig, tror jag knappast. Hoppas du har hjälmen på dig för nu är du ute och cyklar, tack själv. Helgen har vart toppen, som vanligt med dig (:

2009-04-20 // 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback