Baby, shame on you if you fool me once

Shame on me if you fool me twice.



Säger som jag gjort dom senaste 4(?) måndagarna, snacka om att jag haft en sjuk underbar helg!


Började i fredags att jag åkte till Angelica och tog en rök efter jobbet och sen vidare hem till mamma och mötte upp L. Tog det lugnt ett tag innan vi skjutsade in lillebror till stan och åkte ut till Josefin i Bomhus för att dom skulle sluta vara så sega :P Men när vi kom dit var dom inte hemma, satt och väntade ett tag sen skjutsade vi ner Josefins pappa på stan ist och åkte ut till Furuvik. Självklart så när vi åker genom Furuvik så står polisen där och skjuter, och jag som har kass syn ser dom inte förrän det är för sent. Gaaaah, 2400 i böter! Låg hemma hos mamma och myste lite tills Josefin och Martin dök upp med lite mat, satt ute på mammas altan hela kvällen och kom i säng vid 06-07 någon gång, jätte härlig kväll!

Vaknade på lördag morgon vid 11-12, strålande sol! L åkte på husvisning, Josefin som var förkyld låg på soffan med M och jag la lite filtar ute på altanen i solen och låg där o halv sov, underbart! Vid 17-18 tiden hade Josefin och M åkt hem för att duscha m.m. medans jag och L skjutsade in lillebror till stan och handlade på maxi. Åkte ut till Furuvik igen och myste lite i solen innan Josefin och M kom. Jag och Josefin åkte in till stan och köpte Cola och grillkol medans killarna fick börja med maten :P När jag och Josefin var klar med vårt och kom hem så var allt typ klart utom att jag och Josefin fick sätta på alla saker på grillspetten. Vilken kalas middag det vart! Så fruktansvärt gott med grillat, muuuuums! Sen satt vi upp till 02-03, drack någon öl/vin och sen vart det hopp ner i sängen. Underbart!

Söndags, vaknade inte förrän kl 14, lite less på mig själv och ytterst lite på L som inte hade väckt mig :P Kollade lite på tv, plockade lite och gjorde oss klar. Åkt in till stan och träffade Josefin och M, gick ut i Boulongern(stavning?) och skulle mata änderna men fanns inga ju. Satte oss på en bänk och myste innan jag och L åkte ut till Furuvik och kollade på wipeout och söndagsparty med Filip och Fredrik. Sen var det dags för L att åka hem till Kussil(?) så kollade jag lite tv med små brorsorna innan jag la huvudet på kudden och somnade på en gång.


Hittade massa gamla skivor i lördags när vi satt hemma hos mamma, massa singlar. Typ Nelly - Dilemma, Shebang(?) - Romeo, en blad skiva som jag och Kim lyssnade på sommaren mellan 5-6an, Johan Becker - Let me love you och massa fler :P Skit kul ju!



(Inte vårat för våra såg och var mycket godare!)


Tänk vad fel jag hade, du är en riktigt gofis and I like it!



» moa

jag vet att du tycker jag är en gofis och du gillar det

2009-04-27 // 10:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback