Aggression

Är rädd att detta inlägg kommer bli ett gnäll inlägg men vafaan :P

Ibland blir jag så jäkla less... Gävle är inte skit kul precis, förstår ibland inte vad man gör kvar här. Det är söndag, men är som en lördag. Och vad gör jag? Sitter hemma och skriver blogg... Jag och Josefin gjorde bort oss stygt idag, men men.. Får skylla oss själva, vi som var lite korkade. Kunde blivit en toppen kväll men vad vart det? Jo, på soffan framför tvn, BLÄ! Blir så less ibland, var så jäkla taggad ju. Tråkigt som satan när inget blir som man planerar eller är sugen på. Skulle vart kanoners med en tre dagars och avsluta helgen med en ännu härligare kväll men nipps.

Nu är det slut klagat, nu ska jag lägga huvudet på kudden och kolla in i huvudet!


Natti

_________________________________________________________________

Update:

Plingade till i telefon och så fort gick det sen var jag på kanon humör igen (:
Tänk vad duktigt du är på att få mig att må bra och bli glad... Underbart härliga människa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback